Hiszpańska przygoda

Cześć wszystkim!

Dzisiaj powiem wam kilka słów o mojej przygodzie na studiach w Hiszpanii.
Podobnie jak dziewczyny również miałem okazję uczestniczyć w programie Erasmus. To niezwykłe doświadczenie, które pomaga poznać wielu ciekawych ludzi i przeżyć z nimi niezapomniane rozmowy, podróże i wspólnie się bawić :)



W trakcie mojej wymiany poznałem miłość swojego życia i razem z nią zwiedziliśmy spory kawałek Hiszpanii. Najczęściej jeździliśmy po miejscowościach położonych w niedalekiej odległości od Madrytu, ale również po Andaluzji. 
Innym, ważnym dla mnie doświadczeniem, którego wielu studentów mogło nie doświadczyć. było ciągłe przebywanie z rodowitymi Hiszpanami i ludźmi z Ameryki Południowej. Miałem dużo szczęścia, ponieważ dzieliłem mieszkanie z rodowitymi Hiszpanami i ludźmi z Ameryki Południowej. 
W ciągu niecałego semestru udało mi się opanować podstawową znajomość języka hiszpańskiego, co rozwiązało mój język i otworzyło mnie na ludzi :)




Jeszcze przed rozpoczęciem się zajęć na uniwersytecie, tamtejsza organizacja Erasmus (potocznie ESN) rozganizowała dla nas spotkanie zapoznawcze z mnóstwem hiszpańskich specjalności oraz wycieczkę, na której poznałem najwięcej studentów z wymiany :)




Jeżeli zastanawiasz się czy warto jechać, razem z dziewczynami z Portugalii mówimy, TAK!
To inwestycja w twój rozwój i otwarcie się na nowe możliwości.
W następnych postach podzielę się z wami atrakcjami Madrytu i jego okolic, a także zwiedzaniem za niewielkie pieniądze. 

Do zobaczenia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Atak małpek!

Bom dia Porto!